Summa sidvisningar

lördag 17 april 2010

Slappardag

eller vad man nu ska kalla det, vi har varit vid poolen nu några dagar eftersom att vi bla annat har bränt oss hela högen, ryggen är "dålig" allting är relativt men med tanke på hur bra jag har varit så är jag bra. Sen så har vi träffat riktigt trevliga Ålänningar här så det är riktigt svårt att gå iväg...

Imorgon eller övermorgon blir det nog waterboom park, det beror lite på vad vi har för färg på skinnet då....

Vi äter gott varenda dag men jag börjar längta hem både efter vissa maträtter som min chili con carne och något så enkelt som popcorn. Och Jessica de har Lays chips här också ;-) så jag behöver inte vara utan mina chips iallafall... Alla barnen håller jag på längta mig tokig efter och även min bästa vän och kära svägerska...

Jag som drömmer om att flytta till varmare breddgrader men vad skulle jag göra utan släkt och vänner, ja som man aäger man lär så länge man lever...

Syns och hörs en annan dag, kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar