Summa sidvisningar

måndag 26 april 2010

Borta

bra men hemma bäst.... Så är det faktiskt, Hade jag haft med mig hela familjen så hade det varit lättare att stanna borta längre. Jag har så starka familjeband så det är jättejobbigt att vara för långt ifrån dom länge.

Kroppen min mår så himla bra när vi är borta i värmen iof sig inte hela axeln gillar inte när det är varmt så den får man kyla ner med jämna mellanrum...
Nu när vi har kommit hem så känner jag rent hur värken kommer krypande och jag blir sämre och sämre igen :-(

Skulle igentligen haft behandling idag men hon ringde och sa att hon var sjuk så nu blir det att lägga kyla på axeln och TENS på ländryggen själv, men det ska nog gå bra det är bara det att hon gör vissa saker som jag inte har tillgång till här hemma och naturligtvis är det ju det jag mår bäst av....

Senare idag ska jag fara till Maria och surra av mig en stund hon är så underbar hon förstår precis hur jag har det eftersom hon mår likadant, det är riktigt skönt att ha någon som förstår allt utan att man måste förklara....

Kram på er alla :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar