Summa sidvisningar

lördag 10 april 2010

Bali

Då ska vi se om det här fungerar bättre än den andra bloggen som är ett rent helvete att ta sig in på....

Vi har varit och ätit på "våran" resturang som vanligt till lunch, det är både supergott och billigt. Sedan har vi shoppat lite t-shirtar till våra döttrar och kepsar till sonen.

Vi har ävaen beställt resa till Monkey forest en vulkan + lovina på måndag till tisdag så då får vi väl se hur mycket internet vi har där.

Måste säga att jag njuter men jag saknar mina vänner och min familj, önskar att ni vore med mig och JA jag vet Sara det är mitt eget fel...

Ska försöka hitta simfenor åt Hampus, han har redan fått cyklop och snorkel och utnyttjar det till max.. Han är riktigt duktig och är nog inte ovanför utan mer än ett par sekunder...

Kramar till er alla :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar